Про це повідомив виконавчий директор міжнародного аеропорту «Сімферополь» Сергій Шапка.
За його словами, вчора було отримано телефонограму від «Авіанова» про скасування рейсу на 7 жовтня, а пізно ввечері була отримана додаткова інформація про скасування всіх рейсів.
С.Шапка зазначив, що керівництво аеропорту не планує вирішувати питання щодо розміщення пасажирів у готелі, а також забезпечувати їх харчуванням.
«Зі свого боку ми обіцяємо повне інформування пасажирів. У будівлі аеровокзалу створено опорний пункт, де пасажири можуть отримати необхідну інформацію від представника авіакомпанії, який буде пояснювати процедуру повернення квитків або обміну їх на рейси інших авіакомпаній», - сказав С.Шапка.
У свою чергу представник компанії «Авіанова» Євген Нестерцов не виключає можливості відправлення літака 8 жовтня, на якому можуть полетіти пасажири сьогоднішнього рейсу, це більше 250 осіб. «Кому пощастить, той полетить, інші будуть вирішувати свої проблеми самостійно. Що стосується повернення грошових коштів, на сайті компанії вивішено спрощену форму заявки, яку потрібно заповнити та надіслати, після чого авіакомпанія повертає гроші. На відміну від збанкрутілого «Континенту», в «Авіанова» швидко розраховуються з людьми», - підкреслив Є.Нестерцов. Проте вся ця процедура можлива лише на території Росії, оскільки на території України представництв авіакомпанії немає.
Нагадаємо, авіакомпанія «Континент» 29 липня оголосила себе банкрутом, у результаті аеропорти перестали обслуговувати літаки компанії.