У подальшому вони будуть використовуватися у рекламних, комунікаційних та інших заходах для формування позитивного іміджу столиці України за кордоном, збільшення її привабливості на міжнародній туристичній арені.
Як повідомляє прес-служба КМДА, відповідне розпорядження підписав міський градоначальник Олександр Попов.
Конкурс розпочнеться 30 вересня цього року і триватиме до 15 лютого 2012 рку. Кінцевий термін подання конкурсних робіт – 20 жовтня 2011 року (за поштовими штемпелями).
Творче змагання відбуватиметься у три етапи. Перший – передбачає відбір професійним журі 10-ти робіт фіналістів (їх імена будуть названі не пізніше 15 листопада). На другому етапі кияни самі оцінюватимуть відібрані роботи (це може бути соціологічне опитування, sms- або інтернет-голосування тощо). На третьому етапі роботи оцінюватимуть іноземці.
Переможцем стане той, хто набере найбільше балів за підсумками другого і третього етапів. Його очікуватиме грошова премія розміром 50 тис. гривень.
«Київська влада чекає на яскраві креативні ідеї та сучасні дизайнерські рішення, що дозволять якнайліпше передати красу та індивідуальність української столиці», - зазначив заступник голови КМДА Олександр Пузанов.