Україна вивчає досвід інших країн з приводу будівництва наземного метрополітену, повідомив віце-прем'єр, міністр інфраструктури країни Борис Колесніков. За його словами, будувати наземне метро планується в Донецьку, Харкові, Дніпропетровську і деяких районах Києва. Крім того, міністр висловив переконання, що для Львова та Одеси цей вид транспорту також може стати незамінним.
"Якщо брати до уваги компонент ціна і якість, то звичайно, для всіх українських міст, які мають метрополітен або намагаються його побудувати, відкрите метро набагато економічніше, простіше й ефективніше в управлінні", - сказав Колесніков журналістам у Вашингтоні, де він вивчає досвід будівництва наземного метро.
Він поінформував, що на сьогоднішній день відкрите метро вже проектується в Донецьку, вивчається можливість проведення такого метро в районах Києва, Харкова і Дніпропетровська, де немає історичних будівель. Крім того, за словами Колеснікова, такий зручний і швидкий вид транспорту необхідний і іншим містам, наприклад, Львову в контексті підготовки до Олімпіади, а також Одесі через складну геологію місцевості.
"Немає сенсу вести метро під землю, адже в 2,5 раза дешевше вести відкритим способом. По суті справи за 1 км підземного метро можна побудувати 3 км наземного. Тобто, будь-який мільйонник сьогодні може використовувати цей досвід", - пояснив міністр інфраструктури.
За словами Колеснікова, українську сторону при вивченні цього питання найбільше цікавить функціонування наземного метро в умовах снігопаду. "Щодо снігозахисту ми отримали попереднє розуміння, сьогодні дуже важливо врахувати всі зауваження американських фахівців. Послуги американських консалтингових компаній в плані снігозахисту будуть для нас дуже корисні", - підкреслив він.
Віце-прем'єр висловив важливість використання при будівництві метрополітену продукції українських виробників. "Дійсно ми можемо використовувати продукцію чорної металургії та українського машинобудування для створення відкритого метрополітену. Тут буде використано максимальну кількість вітчизняних матеріалів", - запевнив Колесніков.
Також він висловив сподівання, що провідні компанії розгорнуть виробництво рухомого складу в Україні, що дасть можливість закуповувати вагони безпосередньо в країні. !zn
Читайте також:
Росіяни дадуть 1,5 млрд дол на будівництво метро на Троєщину
Станцію метро «Іподром» в Києві відкриють в кінці жовтня
Міст на Троєщину відкриють у 2014 році