Смаки багатих українців збігаються зі світовими тенденціями.
«Багатьох цікавить: чи купують українці дороге? У результаті нашого опитування з'ясувалося: ще й як! - говорить генеральний директор Української маркетингової групи UMG Артур Герасимов. - Не купують тільки супер-дороге - яхти, вілли тощо. Машини, прикраси, шуби і все помірно-дороге йде на ура. За результатами опитування, смаки українців збігаються зі світовими тенденціями. Це говорить про те, що наші люди знаються на дорогих товарах, а значить, знають про них не з чуток і купують. Власне, це опитування є рейтингом думки наших мільйонерів: що вони вважають престижним».
За його словами, цікаво, що у категорії годин перше місце займає Rolex (656), який популярний за рахунок того, що був відомий у нас і раніше, особливо серед жінок. Друге і третє місце посіли Breguet (331) і Patek Philippe (258), годинники, які коштують від 200 тис. дол. Парадоксально, але четверте місце в «Омега», яка і поряд не стоїть з попередніми марками.
У жіночому одязі перша п'ятірка повністю збігається зі світовими рейтингами. Перші три місця посіли: Chanel (247), Dior (244) і Yves Saint Laurent (225). «Такий збіг зі світовими тенденціями говорить про те, що наші жінки купують цей одяг, а не читають про нього в журналах», - зазначає А.Герасимов.
«До речі, про купівельну спроможність багатих сідчить і те, що в Києві зараз дуже важко купити дорогу машину - BMW, Lexus, Porsche, RangeRover ... Це серйозний показник доходів населення. Причому, мегадорогі автомобілі є, а просто дорогі - за ціною близько 100 тис. дол - у дефіциті. Багаті люди вже піднялися після кризи настільки, щоб витратити 100 тис., але не 200 », - додав він.
Детальніше читайте у свіжому випуску «Дзеркала тижня. Україна» у статті Наталії Вареник «Ринок іде з...ринку».