Повітряний лайнер спробував обійти знизу фронт купчастих хмар на висоті від 3.000 до 11.000 метрів. Про це заявив представник національного агентства з безпеки на транспорті Томас Джамалуддін.
Екіпаж запросив дозвіл на зниження з 3.000 до 1.800 метрів і побачив гору за кілька секунд до катастрофи. Пілоти спробували уникнути зіткнення, але не встигли знову набрати висоту.
Пошукові роботи на схилі гори Салак тривають. Уже виявлені аварійний маяк і система бортових вимірювань літака. До кінця дня рятувальники розраховують підняти з ущелини і бортові самописці - так звані «чорні ящики».
Висота гори Салак - 2.100 метрів, а крутизна схилу, об який вдарився літак, досягає 80 градусів. Незважаючи на те, що уламки літака були виявлені ще 10 травня, важкий рельєф, густі джунглі і несприятливі погодні умови ускладнюють пошуково-рятувальні роботи.
Напередодні рятувальники визначили місце розташування бортових самописців SSJ-100 - в ущелині біля підніжжя гори Салак, в яку врізався літак. Як повідомлялося, підняти «чорні ящики» не вдалося через настання темряви. Пошукові служби сподіваються зробити це в понеділок. Раніше рятувальники знайшли купу спотворених уламків літака, які впали вниз по схилу гори після зіткнення.
Російський лайнер зазнав катастрофи 9 травня під час демонстраційного польоту. На борту, за даними компанії-розробника "Цивільні літаки Сухого», перебували 45 осіб, у тому числі вісім росіян. Літаком керував російський екіпаж.
Місце його падіння було виявлено на наступний день неподалік від Джакарти у важкодоступній місцевості на схилі гори Салак на висоті 1,7 км. Перші фрагменти тіл загиблих рятувальники змогли евакуювати з місця катастрофи 12 травня. !zn
Читайте також:
На місці катастрофи російського SuperJet-100 в Індонезії виявлені "чорні ящики»
В Індонезії почалася ідентифікація останків загиблих при катастрофі російського SuperJet-100
Катастрофа Superjet-100 в Індонезії: оприлюднено перше відео з місця аварії, в Росії у трагедії звинувачують пілотів