Мердок закрив таблоїд, журналісти якого займалися прослуховуванням

08 липня, 2011, 07:20 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Останній номер найпопулярнішого таблоїду Великобританії News of the World вийде в цю неділю.

Рішенням його власника, медіамагната Руперта Мердока, тижневик закривається у зв'язку зі скандалом про незаконне прослуховування телефонів знаменитостей і простих британців.

Скандал розгорівся ще в 2006 році, коли були арештовані двоє співробітників News of the World, які пізніше були засуджені за незаконний доступ до мобільних телефонів членів королівської сім'ї.

На початку 2007 року у відставку подав головний редактор тижневика Енді Кулсон, який заявив, що нічого не знав про прослуховування телефонів. Кілька місяців після того він став радником лідера консервативної опозиції Девіда Кемерона. За даними британської газети Guardian, в п'ятницю імовірно відбудеться його арешт.

Аналітики вважають, що Р.Мердок прийняв рішення закрити газету заради збереження обличчя своєї медіаімперії і задля того, щоб уникнути зриву планованої угоди з купівлі контрольного пакета британської телерадіомовної компанії BSkyB.

По матерiалам: Euronews / Підготував/ла : Белоус Александр
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК