Таким чином, В.Литвин підтримав пропозиції Головного юридичного управління Апарату Верховної Ради України щодо необхідності усунення розбіжностей у тексті закону, ухваленого парламентом 22 вересня ц.р.
Як відзначається в повідомленні, аналіз поданого на підпис голові Верховної Ради України тексту закону свідчить про те, що зміни до ст. 22 закону України «Про рекламу» щодо встановлення обмежень і заборон реклами тютюнових виробів не узгоджуються зі змінами до ст. 16 закону України «Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення», що унормовує аналогічні положення.
Крім того, ч. 3 і ч. 5 ст. 22 закону України «Про рекламу» в редакції прийнятого закону не узгоджуються між собою.
З урахуванням цього управління звернулося до В.Литвина з пропозицією направити текст закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо заборони реклами, спонсорства та стимулювання продажу тютюнових виробів» до профільного комітету для узгодження положень, що містяться у тексті.