Він зазначив, що наразі закінчується робота над проектною документацією, і на початку наступного року є значна ймовірність того, що будівництво буде вже розпочато. «Кошторис буде чітко визначено після того, як буде закінчено проектну документацію», - сказав він.
Крамаренко відзначив, що за попередніми оцінками, вартість проекту з урахуванням закупівлі рухомого складу становить близько 12 млрд гривень. Термін реалізації - чотири роки, тобто до 2016 р.
Говорячи про джерела коштів на будівництво, заступник голови КМДА розповів, що одне з напрацювань - договір з японською корпорацією Itochu Corporation.
«У нас було підписано меморандум, японці були готові вкладати. Але всі ми знаємо, що сталося в Японії, і, з огляду на ці нові обставини, поки незрозуміло, чи будуть вони брати участь. Альтернативне фінансування може бути залучено через випуски євробондів, але це питання державних гарантій», - заявив Кухаренко.
Нагадаємо, 23 лютого заступник голови КМДА Р.Крамаренко повідомив, що Європейський банк реконструкції і розвитку надасть (КМДА) кредит у 115 мільйонів євро на закупівлю транспорту для лінії метро на Троєщину.
За матеріалами Комментарии