Київська компанія iBrand Design Consulting, яка придумала назву «Крим - перлина світу», стала переможцем у конкурсі з ребрендингу логотипу АР Крим.
Фінальне голосування з відбору кращих пропозицій на ребрендинг логотипу АР Крим відбулося 26 травня.
Конкурс на розробку нового логотипу Криму було оголошено Міністерством курортів і туризму АРК у березні.
Попередній логотип на якому було зображено сонце і напис «Назустріч сонячним обіймам» було розроблено у 2000 році, і організатори визнали його несучасним.
На конкурс було надіслано 307 робіт, з яких комісія спочатку виділила 7 найбільш гідних, а потім залишила 3, пише «Коммерсант-Украина».
У головному управлінні інформаційної політики Ради міністрів АРК відзначили, що остаточний напис на логотипі «Крим - перлина світу» буде українською мовою.
Бюджет конкурсу склав 150 тисяч гривень, при цьому суму, яка дістанеться його переможцю, організатори не уточнюють.
При цьому кілька дизайнерів на знак протесту проти непрофесіоналізму журі конкурсу виготовили пародії на новий логотип Криму, серед яких був знак з написом «Йух вам».