Сьогодні на нараді із заступниками голів райдержадміністрацій, начальниками профільних управлінь, керівниками комунальних підприємств і ЖЕКів Мазурчак підкреслив, що підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги має підняти якість їх надання та відповідальність обслуговуючих організацій.
Він також заявив про необхідність зламати стереотип, який склався у киян про житлово-експлуатаційні організації.
За його словами, керівникам ЖЕКів необхідно посилити кадрову роботу у всіх напрямках. «Відтепер за відпрацювання кожної скарги буде відповідати конкретна посадова особа. А ті, хто ігноруватиме звернення громадян, будуть звільнені», - сказав Мазурчак.
Окрім того, він доручив начальникам житлово-експлуатаційних організацій паспортизувати житловий фонд столиці. На кожен будинок в обов'язковому порядку ЖЕКам необхідно завести картку і вписувати в неї перелік реально виконаних робіт з утримання цього будинку.
«Картотека повинна бути прозорою та доступною для киян, щоб вони в будь-яку мить мали можливість ознайомитися з цим документом і дізнатися, які комунальні послуги вони отримують за свої гроші», - зазначив Мазурчак.
Він підкреслив, що сьогодні є всі передумови для того, щоб кияни вже найближчим часом відчули покращення у сфері комунального обслуговування.
Відзначимо, що з 1 січня ц.р. нараховується пеня за несвоєчасну оплату ЖКП.
Мораторій на пеню за послуги ЖКГ був введений з 1 жовтня 1996 року у зв'язку з невиконанням державою зобов'язань із виплати заробітної плати, пенсій, стипендій, інших грошових виплат населенню. Верховна Рада скасувала цей мораторій 17 грудня 2010.
20 січня начальник головного управління з питань цінової політики КМДА Василь Яструбинський заявив, що Київська міська державна адміністрація (КМДА) має намір випустити розпорядження, згідно з яким житлово-експлуатаційна контора (ЖЕК) буде зобов'язана повертати жителям столиці гроші за неякісно надані або зовсім не надані житлово- комунальні послуги (ЖКП).
За матеріалами УНІАН