У Донецькому аеропорту 60 пасажирів авіарейсу № 303 "Донецьк - Санкт-Петербург" компанії «Аеросвіт» 20 годин не могли вилетіти через збій у роботі наземної служби «Аеросвіту».
АН-148, який належить авіакомпанії "Аеросвіт" мав вилетіти в суботу, 12 серпня, о 14.30. Але його пасажири полетіли наступного дня - в неділю о 12.12 іншим літаком, який прибув з Києва.
"Близько 60 людей, багато з маленькими дітьми просиділи в залі аеропорту майже добу. Приблизно 90% з них - це мешканці Санкт-Петербурга, які поверталися з відпустки на Азовському узбережжі. Сидять пітерці з дітлахами, вони не знають міста, в них після відпусток немає грошей. І ніякої допомоги їм! Люди заплатили гроші (від 2,5 тис. в обидва кінці), а сервісу - ніякого. Було дуже соромно за наше місто напередодні Євро», - повідомив газеті "Сегодня" один із мешканців Донецька, що відправляв свою дочку до Санкт-Петербурга.
Представники "Аеросвіту" пояснили людям, що виліт перенесено з технічних причин.
"Натовп пішов до кімнати, де сидів представник авіакомпанії. Він злякався й покликав міліціонера. Вночі в аеропорту закривають обмінний пункт і кафе, а компанія навіть не погодувала людей. Ближче до вечора нам дали трохи води й по невеликій булці", - повідомили пасажири.
Офіційно причини затримки рейсу в «Аеросвіті» не пояснюють. Але як розповіло виданню джерело в донецькому аеропорту, стався збій у роботі наземної служби "Аеросвіту". "Вони там сильно напартачили. Були, так скажімо, помилки", - пояснило джерело.
Нагадаємо: днями державна інспекція України з питань захисту прав споживачів оштрафувала на 120 млн грн авіакомпанії «Аеросвіт», «Дніпроавіа» та «Донбасаеро». Штраф накладено за результатами перевірки скарг пасажирів на низьку якість обслуговування та затримки польотів.