"АероСвіт" і МАУ відмовилися переходити в термінал D "Борисполя"

Поділитися
© Андрій Товстиженко, DT.UA
У терміналі D неможливі повноцінні транзитні перевезення, в ньому не передбачена трансферна зона, і немає можливості приймати внутрішні рейси. Перевестися туди можна буде тільки після добудови.

Авіакомпанії "АероСвіт" і МАУ відмовилися переходити в цьому році в новий міжнародний термінал D. Як зазначив генеральний директор аеропорту "Бориспіль" Антон Волов, перевізники будуть продовжувати роботу в терміналах B і F.

Нагадаємо, "АероСвіт" забезпечує 37% загального пасажиропотоку аеропорту та виконує рейси з терміналу B. На авіакомпанію МАУ, яка базується в терміналі F, припадає 25% пасажиропотоку. Планується, що після переведення всіх охочих в новий термінал, термінали F і В будуть забезпечувати по 38% загального трафіку "Борисполя", термінал D - 24%, пише "Коммерсантъ-Украина".

У терміналі D неможливі повноцінні транзитні перевезення. У ньому не передбачена трансферна зона, і немає можливості приймати внутрішні рейси. "Базові перевізники першими отримали запрошення на переведення рейсів, оскільки забезпечують аеропорту основний пасажиропотік. Однак авіакомпанії працюють в основному з транзитними пасажирами і тому зможуть перейти в новий термінал тільки після його доопрацювання", - пояснив Волов.

"В даний час в аеропорту Бориспіль тільки в терміналі В можливо забезпечити під" одним дахом "стикування наших внутрішніх і міжнародних авіарейсів. Цим і визначений наш вибір терміналу базування", - повідомив помічник генерального директора АероСвіту зі зв'язків з громадськістю Сергій Куций.

Прес-секретар МАУ Євгенія Сацька повідомила, що сторони вели тривалі переговори: "Ми вирішили залишитися в старому терміналі. Нинішні проблеми терміналу D були закладені ще на етапі проектування, і буде потрібен час і фінанси, щоб їх усунути. В аеропорту це розуміють. Іноземні авіакомпанії не пов'язані внутрішніми рейсами, а тому їм простіше перейти в новий термінал".

За її словами, термінал D занадто віддалений від інших терміналів та інфраструктурних об'єктів, а його перони недостатньо великі для одночасної стоянки великої кількості літаків, що експлуатуються базовими перевізниками.

Як кажуть в авіакомпаніях, нинішня система роботи терміналів незручна для пасажирів. Внутрішні рейси у Борисполі приймає тільки термінал B. Зараз транзитний пасажир змушений забирати свій багаж після прильоту в Київ і самостійно переїжджати з ним в термінал F або D (якщо міжнародний рейс не в терміналі B). Це займає досить багато часу, а у випадку з терміналом D (який досить далеко розташований від терміналу B і F) збільшує час стикування майже вдвічі, пояснюють перевізники.

/system/ckeditor_assets404IMAGE
/system/ckeditor_assets404IMAGE
EPA-EFE/OLIVIER MATTHYS


Нагадаємо, найбільший в Україні міжнародний термінал почали будувати восени 2008 року. У проект загальною площею 107 тис. кв. м і пропускною спроможністю в 15 млн. пасажирів на рік інвестували 4,8 млрд грн позикових коштів. !zn

Читайте також:

Із «Борисполя» евакуювали 5 тис. пасажирів через повідомлення про мінування

У «Борисполі» затримуються 17 рейсів. Деякі скасовано

У «Борисполі» відкрився найбільший в Україні термінал

«Бориспіль» може відмовитися від обслуговування рейсів авіакомпаній-боржників

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі