ЗМІ: Стала відома нова версія загибелі Качиньського

Поділитися
© Леоніда Левіта
Польський тижневик Wprost у вівторок, 2 листопада, опублікував статтю, в якій розповідається про напружені відносини між командувачем ВПС Польщі Анджеєм Бласіком та екіпажем Ту-154, що розбився під Смоленськом 10 квітня.
Польський тижневик Wprost у вівторок, 2 листопада, опублікував статтю, в якій розповідається про напружені відносини між командувачем ВПС Польщі Анджеєм Бласіком та екіпажем Ту-154, що розбився під Смоленськом 10 квітня.Саме Анджей Бласік перебував у момент катастрофи в кабіні пілотів. Як дізналися журналісти з матеріалів розслідування, коли слідчі почали активно з'ясовувати роль генерала в аварії літака, вдови загиблих пілотів розповіли, що Бласік і до смоленської катастрофи неодноразово намагався командувати президентськими льотчиками, а іноді сідав у крісло другого пілота і керував літаком протягом усього польоту. За словами жінок, присутність головкому ВПС в кабіні поза всяких сумнівів діяла на їхніх чоловіків «гнітюче». Нагадаємо, 20 жовтня МАК подала у Москві проект рапорту причин Смоленської катастрофи, яка 10 квітня забрала життя 96 громадян Польщі, в тому числі, екс-президента Леха Качиньського. Поляки мають 60 днів на те, щоб висловити свої зауваження до документа, після чого свою позицію до їхніх зауважень повинні подати росіяни, і тільки після цього буде представлена остаточна версія документа, яка буде оприлюднена. У попередньому - оприлюдненому у травні - рапорті причин катастрофи МАК опосередковано назвала помилку пілотів, які спробували посадити літак, незважаючи на сильний туман. У той же час, частина фахівців вважає причиною катастрофи неправильно подані дані екіпажу диспетчером Смоленського аеродрому, через які літак опинився над самою землею на майже кілометр ближче від початку злітно-посадкової смуги. Згідно з однією з версій, причиною неправильних даних може бути похибка застарілого радара аеродрому, сертифікацію якого проводить МАК. 10 квітня 2010 польська делегація на чолі з президентом Лехом Качиньським летіла до Смоленська для участі в траурних заходах у Катині на місці поховання жертв сталінських репресій на президентському літаку Ту-154М 1990 року випуску. Літак зазнав аварії, загинули всі 96 пасажирів і членів екіпажу. Згідно з попередніми даними, катастрофа сталася через погану видимість. У середині травня було оголошено, що Міждержавний авіаційний комітет завершив розшифровку бортових самописців літака. У комітеті виключили теракт, вибух або пожежу як одну з причин авіакатастрофи. На початку червня стенограма записів чорних ящиків президентського літака була оприлюднена на сайті МВС Польщі. За даними польських ЗМІ, на пілотів президентського лайнера чинився тиск. У момент катастрофи Ту-154, як писала раніше преса, в кабіні пілотів перебував голова польських ВПС Анджей Бласік і директор дипломатичного протоколу Міністерства закордонних справ Маріуш Казана. Брат загиблого президента Ярослав Качиньський раніше заявив, що в катастрофі Ту-154 винен уряд Польщі.

За матеріалами Lenta.ru

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі