Заборонена "Трійка Медведчука" одягла нову маску - Ткаченко

23 лютого, 2021, 19:55 Роздрукувати
Відправити
Відправити

Співробітники заблокованих каналів створили нову юрособу зі статутним капіталом 100 грн

Заборонена

Медіахолдинг "Новини", в який входять потрапили під санкції телеканали "112 Україна", ZIK і NewsOne, створив однойменне товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ).

Про це повідомив міністр культури і інформаційної політики України Олександр Ткаченко у своєму Telegram-каналі.

"Заборонена "Трійка Медведчука", що називала себе "Медіахолдинг "Новини" натягнула нову маску. Створила ТОВ з такою ж назвою. Напевно, щоб РНБО і СБУ їх довго не шукали", - зазначив Ткаченко.

За його словами, зареєстрована ця ТОВ 18 лютого - "буквально через два тижні після блокування цих антиукраїнських пропагандистських каналів в українському ефірі".

Також міністр відзначає, що засновниками нового ТОВ є 100 осіб. В цілому. Кожен з них "скинувся" на створення ТОВ по 1 гривні. Таким чином, статутний капітал ТОВ "Медіахолдинг" Новости "- 100 грн.

"Схоже, що (потрапив під санкції РНБО України нардеп від фракції ОПЗЖ Віктор - ред.) Медведчук і Ко шукають юридичні способи, щоб знову запустити трансляцію кремлівської пропаганди в наш інформаційний простір. Однак, скільки нових ТОВок за 100 гривень не роби - суть не змінюється, а значить і увага з боку держави до їх "діяльності", - зазначив Ткаченко.

Він також запропонував ознайомитися з переліком 100 осіб, які вклали по 1 грн в статутний капітал ТОВ.

"Шукайте знайомі прізвища серед" акціонерів "(https://youcontrol.com.ua/catalog/company_details/44090465/). Але як зі статутним капіталом в 100 грн. Можна фінансувати заздалегідь нерентабельне підприємство - питання риторичне", - підсумував міністр.

Читайте також: Нацрада з телебачення звернулася в ОАСК — просить позбавити телеканал 112 ліцензії на мовлення

Нагадаємо, 2 лютого президент Володимир Зеленський своїм указом ввів у дію рішення РНБО про накладення п'ятирічних санкцій на телеканали ZiK, NewsOne, «112. Україна».

Номінальним власником телеканалів є народний депутат Тарас Козак («Опозиційна платформа-За життя»), фактичним – голова політради ОПЗЖ Віктор Медведчук. Усі три канали вважаються рупорами російської пропаганди в Україні і неодноразово перевірялись.

Як повідомляло ZN.UA, підставою для запровадження санкцій стало розслідування Служби безпеки. Встановлено, що пов'язаний з Медведчуком ТОВ «Торговий дом «Донской уголь» разом із бойовиками створили механізм, що дозволяє купувати видобуте в ОРЛО кам'яне вугілля і продавати енергогенеруючим компаніям у РФ. Податки сплачувалися до бюджету «ЛНР», частину грошей спрямовували на фінансування діяльності телеканалів лідера ОПЗЖ.

Західні партнери України, зокрема ЄС та США, підтримали санкціїНе згодні з ними на підсанкційних телеканалах та в «Опозиційній платформі-За життя». Останні – аж до погроз імпічментом президента Володимира Зеленського, хоча в умовах реалій українського законодавства зробити це майже нереально.

Підготував/ла : Евгений Лещенко
Ми повідомляємо тільки дійсно важливі новини. Долучайся до Telegram-каналу
Помітили помилку?
Будь ласка, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter або Відправити помилку
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Текст содержит недопустимые символы
ДОБАВИТЬ КОММЕНТАРИЙ
Осталось символов: 2000
Отправить комментарий
Последний Первый Популярный Всего комментариев: 0
Показать больше комментариев
Пожалуйста выберите один или несколько пунктов (до 3 шт.) которые по Вашему мнению определяет этот коментарий.
Пожалуйста выберите один или больше пунктов
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Отмена Отправить жалобу ОК