Верещук витратила на кампанію втричі більше, ніж «Слуга народу», але вдвічі менше, ніж Кличко

Поділитися
Верещук витратила на кампанію втричі більше, ніж «Слуга народу», але вдвічі менше, ніж Кличко
Всі витрати Верещук оплатила партія

Кандидат в мери Києва від «Слуги народу» Ірина Верещук витратила тільки за останні кілька тижнів на передвиборну кампанію 22 млн грн, і це в три рази більше, ніж київський осередок партії.

Про це йдеться в дослідженні руху «ЧЕСНО», яке базується на даних Київської територіальної виборчої комісії.

Як зазначається, виборчий фонд Верещук повністю оплатила місцева партійна організація зі свого поточного рахунку.

У проміжному звіті зазначено про фінансування на понад 25 млн грн. Своєю чергою, київський партосередок декларує в звіті понад 6,7 млн грн, що є її власними грошима. Щодо внесків на поточні партійні рахунки політсила буде звітувати вже після виборів.

При цьому левова частка витрат на агітацію Верещук доводиться на оплату ефірного часу на телебаченні - 14,7 мільйона. А вартість зовнішньої реклами перевищує 5,6 млн грн. За рекламу в інтернеті заплатили майже 1,3 млн грн, з них в Facebook - 784 тис. грн.

На поширення друкованої продукції з виборчого фонду Верещук не витрачено ні копійки, хоча агітки роздавали. «ЧЕСНО» передбачає, що це могли бути волонтери, або ці послуги могли оплатити з рахунку організації, або ж готівкою, які поза виборчим фондом. Також з виборчого фонду Верещук не платили за виготовлення відеороликів.

Крім того, «ЧЕСНО» проаналізував витрати і партії чинного мера Києва Віталія Кличка УДАР. Київський осередок партії подала інформацію про витрати за два тижні - з 2 до 14 жовтня. Загальна сума витрат - майже 46 млн грн.

Левова частка витрат припадає на телерекламу. Всього за ефірний час заплатили понад 33 млн грн. Згідно зі звітом, рекламу замовляли в «Нового каналу», «Інтера», ICTV, СТБ, «1+1» і ТРК «Україна».

За рекламу в інтернеті УДАР заплатив 4,6 млн грн, а за друковані матеріали - приблизно 1,6 млн грн. За розповсюдження листівок агітаторам заплатили тільки 35 тис. Грн, але «ЧЕСНО» передбачає, що партія могла залучати волонтерів або платити готівкою, які поза виборчим фондом.

Відзначимо, що згідно з останніми соцопитуваннями Верещук займає тільки четверте місце, набравши всього 6% голосів киян.

Лідирує ж в рейтингу Віталій Кличко з результатом 47%.

Поділитися
Дивіться спецтему: Місцеві вибори 2020
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі