В українську політику штучний інтелект поки що не проник. Як висловилася одна з головних редакторів популярного в країні медіа: "У наших поки руки з нижніх плечей, але вони швидко навчаться". Як навчилися, наприклад, створювати нішеві інформаційні канали, які стали "фішкою" нинішньої виборчої кампанії: у кожного штабу свій телеканал, який просуває потрібні повідомлення, що корегують коригувальні оповідання і сприйняття реальності в Україні.
Про це у своїй статті для DT.UA пише Олексій Мацука, Донецький інститут інформації. За його словами, один із політиків, який бажав відкрити ще один канал, скаржився, що не зміг цього зробити, бо: "Всі фахівці на ринку зайняті, і ми зіткнулися з кадровим дефіцитом".
"Тобто попит на телевізійну корекцію реальності настільки великий, що вільних професіоналів вже немає", - зазначає експерт.
Детальніше про використання фейків кандидатами в президенти читайте у статті Олексія Мацуки "Дипфейк - нові можливості, або Революція у фальсифікаціях" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".