Штаби кандидатів навчилися таргетувати і рекламу в соціальних мережах. В останні дні березня 2019 року, перед виборами президента України, вартість однієї взаємодії з роликами на YouTube коливалася близько 20 копійок, у той час як у міжвиборчий період при грамотному плануванні та професійній роботі таргетолога вона становить 3-5 копійок. А скандал з розкриттям мільйонних бюджетів, витрачених кандидатами на антирекламу конкурентів в Facebook, змушує замислитися про готовність політиків використовувати будь-які методи для передвиборних маніпуляцій.
Про це у своїй статті для DT.UA пише Олексій Мацука, Донецький інститут інформації. На його думку, вони швидше за все не зупиняться перед новими технологіями, що відкривають необмежені можливості для очорнення конкурентів.
"Грань між реальністю та віртуальним світом швидко стирається, і все частіше ми вже не можемо довіряти очам і вухам. З моря інформації, що вивалюється на нас щодня, мозок швидше за все вихоплює яскраві образи у вигляді зображень і фрагментів відео, формуючи наше сприйняття дійсності і політичні уподобання. Це означає, що технології, спрямовані на спотворення мультимедійного контенту, стають новим видом гонки озброєнь", - підкреслює експерт.
Детальніше про використання фейків кандидатами в президенти читайте у статті Олексія Мацуки "Дипфейк - нові можливості, або Революція у фальсифікаціях" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".