Дехто з експертів вважає, що в ситуації з "Мотор Січчю" не обійшлося без корупційного чинника, адже хтось на самій верхівці виявляв інтерес до отримання частки підприємства в обмін на державну підтримку і фінансування. Відома заява екс-керівника "Укрспецекспорту" п. Бондарчука про те, що ще у 2005 році частку підприємства намагався отримати тодішній секретар РНБО Петро Порошенко. Можливо, цей інтерес нікуди не зник, однак тодішні позиції Богуслаєва дозволяли йому почуватися більш-менш упевнено.
Про це у своїй статті для DT.UA пише Ігор Левченко, Центр досліджень армії, конверсії і роззброєння. За його словами, після 2014 року його "регіональне" політичне походження, навпаки, грало вже проти нього.
"Отже, залишався ще один шлях, це - Китай. Люди, обізнані зі справами на "Мотор Січі", кажуть, що Богуслаєв завжди ставився з великою пересторогою до роботи з китайцями. Але вже на початку 2015 року було офіційно заявлено, що між "Мотор Січчю" та китайською Beijing Skyrizon Aviation Industry Investment Co. підписано меморандум про співпрацю. Зазначеним меморандумом, якого Богуслаєв не показував навіть вищому менеджменту підприємства, передбачався продаж акцій ПАТ "Мотор Січ" різним компаніями і фізичним особам, за якими стояв китайський бізнесмен-мільярдер Ван Цзін. Цим меморандумом передбачалося будівництво в китайському місті Чунцін (провінція Сичуань) заводу, а насправді - складального цеху з виробництва авіаційних двигунів", - підкреслює експерт.
Детальніше про продаж "Мотор Січ" читайте в статті Ігоря Левченка "Китайська сага "Мотор Січі": стратегічний інвестор чи "лижний інструктор"?" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".