3заявляють, що під час нинішніх парламентських виборів в Україні не так багато "липової" соціології. Найчастіше завищують рейтинг партії Наталії Королевської.
«Зараз в Україні не так багато "липової" соціології, як це було в 2006-2007 роках», - сказав завідувач відділом соціологічно-політичних процесів Інституту соціології НАУ Олександр Вишняк.
У той же час, за словами експерта, ті соціологічні фірми-одноденки, які в даний час є, переважно виходять з єдиним гаслом «попит на третю силу».
«Це свідчить про те, що весь цей процес робиться в одному місці», - сказав Вишняк.
Крім того, за його словами, інформація від цих так звані «соціологічні фірми» поширюється на владних телеканалах, а також 3-4 інтернет-ресурсах».
Він зауважив, що, звичайно, в опитуваннях таких фірм завищується рейтинг партії «Україна - вперед!».
«Кому це вигідно? Це може робити тільки адміністрація президента ... Штаб Королевської не має такого впливу на ЗМІ», - сказав Вишняк.
У свою чергу, слова Вишняка підтвердила і директор фонду «Демократичні ініціативи» Ірина Бекешкіна.
Вона зазначила, що, як правило, такі «липові» фірми дають рейтинг Королевській на рівні вище 6%, у той час як рейтинг інших соціологічних інститутів показує, що її політична сила 5% не набирає. !zn
Читайте також:
У Раду проходять 4 партії, шанси Королевської зменшуються
Впевнено проходять у Раду, як і раніше тільки чотири партії
Соціологи склали портрет ідеального депутата
Телевізійна інформація домінує у передвиборчій кампанії