Соціальна мережа Facebook опублікувала звіт з даними про те, хто і скільки платить їй за політичну рекламу в Україні. Доповідь розміщена у Бібліотеці реклами Facebook, яка публікує дані про рекламу, пов'язану з соціальними питаннями, виборами або політикою.
Дані свідчать про те, що за сплаченими сумами лідирує партія Святослава Вакарчука "Голос". Там на рекламу в Facebook за останній місяць витратили $ 88 742. Тільки за 9 липня партія проспонсорувала 103 публікації на $ 9 865.
На другому місці партія п'ятого президента Петра Порошенка "Європейська солідарність", яка у червні-липні заплатила Facebook за просування своєї сторінки $ 66 672.
Третє місце посіла ГО "Всеукраїнське об'єднання "Спільна справа", вона витратила у червні-липні $ 41 114.
Партія "Слуга народу" за звітний період витратила $ 27 625, просуваючи себе в Facebook.
За кількістю оголошень перше місце посідає сторінка "Бойко - прем'єр", яка агітує за співголови "Опозиційної платформи - За життя" Юрія Бойка. Вона сплатила загалом за 1 971 оголошення $ 29 535.
На другому місці за кількістю реклами "Партія Шарія", яку очолює блогер Анатолій Шарій. Вона в червні-липні замовляла 787 оголошень і оплатила ще 306, не вказавши, хто саме перерахував кошти.
У той же час, якщо партії партії окремо спонсорують рекламу на своїх сторінках або акаунтах лідерів, ці дані не підсумовуються і публікуються окремо.
Зокрема, "Голос" оплатив ще $ 10 801 за рекламу на сторінці "Святослав Вакарчук".
Нагадаємо, позачергові парламентські вибори мають відбутися 21 липня. Агітація кандидатів у депутати і партій дозволена до 19 липня, з опівночі цього дня настане день тиші.
Докладніше читайте у статті Івана Сікори "Врятувати рядового мажоритарника від "гречкосійства"" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".