Найбільша соціальна мережа у світі Facebook додала Україну і Канаду до списку країн і територій, де політична реклама буде піддаватися більш ретельній перевірці. Як повідомляє прес-служба соцмережі, починаючи з цього дня оголошення, опубліковані користувачами з Канади та України, будуть "систематично піддаватися перевірці" – як автоматично, так і вручну.
"Ми вважаємо, що прозорість згодом веде до підвищення відповідальності, і не лише для Facebook, але і для рекламодавців. Ось чому ми продовжуємо впроваджувати інструменти, які дозволяють виборним посадовим особам, тим, хто претендує на посаду, та організаціям, прагне впливати на громадську думку, показувати більше інформації про рекламу, яку вони розміщують, і про те, хто стоїть за ними. У той же час ми продовжуємо нашу роботу по боротьбі з іноземним втручанням у вибори по всьому світу", - зазначає адміністрація соцмережі.
Аналогічний процес буде запущений в Сінгапурі та Аргентині протягом наступних місяців. Всього до реєстру вже включено більше 50 країн, і додавання ще чотирьох держав обґрунтовується тим, що в них "наближаються вибори або введення яких-небудь нових адміністративних норм".
Вимоги при опублікуванні політичної реклами включають в себе, зокрема, зазначення повного імені особи або назва організації, яка його сплатила. Ця інформація буде з'являтися безпосередньо на самій рекламі.
Крім того, більш детальна інформація про оголошення, наприклад, статистика переглядів, буде зберігатися на протязі семи років в спеціальному архіві Ad Library. Facebook запевняє, що прагне до прозорості інформації про рекламодавців, а також продовжує "боротьбу з іноземним впливом вибори в різних країнах світу".
"Ми будемо продовжувати співпрацювати з урядами, громадськими організаціями і виборчими органами для захисту чесності виборів в усьому світі. Наша робота по захисту виборів ніколи не завершується, але ми вважаємо, що подібні зміни продовжують рухати нас у правильному напрямку", - зазначили в Facebook.
Боротьба з фейковими акаунтами, схоже, буде займати значну частину роботи співробітників компанії Facebook: потік фальшивки заливає світ, вибудовуючи паралельну реальність.
Співробітники найбільшої в світі соціальної мережі Facebook в період з жовтня 2018 року по березень цього року видалили понад 3 млрд. акаунтів, які поширювали дезінформацію і спам.