У ніч на 13 травня містичного двохтисячного року в околицях древнього Львова «Мерседес» чи то «300», чи то «320», чи то «500» (різні компетентні органи дотепер не можуть визначитися з цифрою) через взаємодію з деревом, яке раптово вигулькнуло перед капотом, перетворений на купу брухту, яка не піддається ремонтові. «Подумаєш, — скаже читач, — крутому розбити іномарку, що некрутому — окуляри». Воно б звичайно, якби не одна пікантність. «Мерс» вартістю майже 100000 умовних одиниць закріплений за начальником УМВСУ у Львівській області В.Строгим.
Відповідно до інструкції, повідомлення про ДТП, здійснені працівниками міліції, негайно повинні надсилатися до Міністерства внутрішніх справ України. МВС довели до відома тільки через три дні. І то лише тому, що шила в мішку сховати не вдалося — деякі місцеві ЗМІ роздзвонили. Офі-ційно на обласному рівні, здається, ніхто не збирався реагувати. У справу втрутився Комітет із питань боротьби з організованою злочинністю і корупцією Верховної Ради України. Зібравши досить мате- ріалу, комітет у липні надіслав подання першому заступникові генерального прокурора України М.Гарнику.
Усе, можливо, й минулося б. Чи ж мало розбивається службових машин! Бюджет витримує і не таке. Тільки державні гроші цього разу виявилися, як назло, ні при чому. Автомобіль під генерала потрапив, як можна зрозуміти з надісланого подання, ледве чи не як трофей. Торік УБОЗ УМВС України у Львівській області вилучив «безхозну» престижну машину. За даними УДАІ, вона перебувала в розшуку як крадена.
У тому самому 1999 році знайшовся власник автомобіля — «новий росіянин» Арсенян Ара Рафікович. Громадянин Росії звернувся з заявою, у якій просив повернути його рухому власність. Пану Арсеняну відмовили. Начальник МРЕО УМВСУ у Львівській області І.Сало без рішення обласної державної адміністрації зареєстрував авто і видав симпатичний державний номерний знак 000-01 ТН. На переконання глави Комітету по боротьбі з оргзлочинністю і корупцією Ю. Кармазіна, В.Строгий знав про грубі порушення, допущені під час реєстрації і постановки на баланс автомобіля «Мерседес-500», проте дозволив собі цілий рік незаконно ним користуватися.
Під час перевірки з’ясувалося також, що В.Строгий порушив наказ МВС і неофіційно закріпив за собою посаду другого водія, залишивши його (другого водія) на повному грошовому і речовому забезпеченні в УДАІ. Глава Комітету по боротьбі з оргзлочинністю і корупцією ВР у своєму поданні звернув увагу Генпрокуратури на те, «що все це робиться тоді, коли через дефіцит державних коштів у МВС України проводиться скорочення особового складу, службові машини стоять без запчастин і паливно-мастильних матеріалів, а працівники міліції несвоєчасно отримують заробітну плату й інші грошові нарахування».
На надісланий до Генпрокуратури папір Комітет ВР отримав відповідь від прокурора Львівської області Б.Ринажевського. У прокурорському листі зазначено, що «...09 серпня 2000 року першим заступником прокурора Львівської області... по факту зловживання посадовим становищем при вилученні, утриманні, реєстрації й експлуатації автомобіля «Мерседес-320»... порушено кримінальну справу за ознаками злочину, передбаченого ст. 165 ч. 2 КК України».
Не щастить керівникам міліціонерів нашої області. Неначе хтось їм наврочив. Попередній начальник також «спіткнувся» на пристрасті до транспортних засобів, щоправда, трохи інакше: підвів до своєї квартири персональний ліфт і незаконно створив полк ДАІ.