Понад 80% представників адміністрацій шкіл визнають наявність в учнів освітніх втрат через війну 

Інфографіка
Поділитися
Які найпоширеніші практики використовують вчителі для компенсації освітніх втрат.

В Україні 82% представників адміністрацій шкіл вказують на наявність у дітейосвітніх втрат.Водночас покращення успішності учнів упродовж останніх двох років бачать 29% адміністрацій закладів освіти, а ще 28% повідомляють про її погіршення, свідчать дані соціологічного дослідження "Війна, освіта та соціальний капітал. Три роки повномасштабного вторгнення".

 Загалом серед опитаних вчителів 69% задоволені навчальними результатами своїх учнів. 

Зазначається, що 24% батьків вказали, що їхня дитина потребує підтримки (у 2023 році таких було 33%). Зменшилася також частка учнів, які вказують, що потребують підтримки в навчанні із 33% до 24%.

Учителі повідомляють, що найпоширенішими практиками для компенсації освітніх втрат є надання матеріалів для самостійного опрацювання (81% педагогів відповіли) та консультації для учнів (72%).

Благодійний фонд savED ініціював дослідження, яке реалізоване соціологічною агенцією Vox Populi agency за фінансової підтримки міжнародного фонду «Відродження» та USAID. Упродовж травня-червня 2025 року в опитуванні взяли участь 120 шкіл з усіх регіонів, які підконтрольні уряду України, зокрема, із прифронтових територій. Крім національного кількісного опитування, аналітики провели поглиблене дослідження п’яти окремих громад у Київській, Одеській та Миколаївській областях.  Формальна статистична похибка  не перевищує 2,1–2,4%.

Із 17 березня по 4 травня майже у 298 закладах загальної середньої, професійно-технічної та фахової передвищої освіти відбулося тестування 15-річних підлітків у межах основного етапу міжнародного дослідження якості освіти PISA-2025. Результати оцінювання стануть відомі восени 2026 року.  

Редакторка відділу освіти та науки ZN.UA Оксана Онищенко у статті "Новий «PISA-шок» чи надія? Про що розповіло свіже дослідження PISA" вказує, що результати України з математики, читання та природничих наук у PISA-2022 нижчі за середні для країн Організації економічного співробітництва та розвитку, і в порівнянні з PISA-2018 вони погіршилися.

Поділитися
Дивіться спецтему:
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі