Наукові музеї допоможуть українським школярам подолати відставання в освіті

ZN.UA Ексклюзив
Поділитися
Наукові музеї допоможуть українським школярам подолати відставання в освіті © Музей науки Малої академії наук України/Facebook
Інтерактивна наука – це приклад використання її на практиці.

Подолати освітні втрати українських дітей може допомогти навчання в гуртках та інтерактивних музеях та просторах, пише у матеріалі «Навчатися можна не лише за партами, а й у гуртках і музеях» докторка фізико-математичних наук, завідувачка лабораторії прикладної математики НЦ МАНУ, старший науковий співробітник ІПММС НАН України Катерина Терлецька.

Авторка зазначає, що неформальні освітні інституції є гнучкішими та більш адаптивними, тому можуть відігравати ключову роль у подоланні освітніх втрат.

«Це можуть бути не лише музеї (і приватні, й державні), а й наукові простори, заклади позашкільної освіти та різноманітні проєкти з популяризації наукових знань», - вказує Терлецька.

Так, Мала академія наук України свого часу  виступила ініціатором створення першого державного «Музею науки» в Києві, який став першопроходьцем у галузі музейної педагогіки та популяризатором науки. Під час війни музей продовжив свою діяльність, а МАН розширила мережу наукових просторів, відкривши відділення в інших містах України.

«Ці відділення зазвичай функціонують на базі філій МАН або в університетах і школах. Тут організовуються лекції від провідних науковців, проводяться гуртки, лекторії, хакатони та інші навчальні заходи. Вони забезпечують платформу для дослідницької роботи школярів, а також для активного залучення учнів і студентів до майбутньої наукової діяльності», - уточнила науковиця формат роботи.

Оскільки ці осередки часто належать до світових мереж музеїв науки, то можуть отримувати різноманітні експозиції з європейських музеїв та залучати закордонних експертів до різнопланової допомоги українським школярам.

Музеї науки та освітньо-наукові простори є у багатьох великих містах нашої країни.

Хоча в Україні проблеми у сфері освіти прийнято  списувати на пандемію коронавірусу та війну, але проблеми почались ще задовго до них. І хоча ні діти, ні освіта в країні не деградували, але українська освіта серйозно застаріла, бо не можуть працювати ефективно ідеї 20-30-річної давнини поруч зі штучним інтелектом.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі