Українські вчителі мають високий попит на вдосконалення знань не лише із предмету, який вони викладають (41% опитаних педагогів бачить у цьому потребу), але й із інших галузей, свідчать результати дослідження "Вчителі України: кадровий потенціал", яке провели громадська спілка "Освіторія" та дослідницька агенція Fama. Ще 46% вчителів зазначають, що потребують удосконалення педагогічної майстероності — знань технік викладання матеріалу учням, розповідає засновниця та голова "Освіторії" Зоя Литвин у статті "Чому в школах бракує вчителів? Результати дослідження".
Авторка зазначає, що 73% опитаних освітян хотіли б покращити/вивчити англійську мову. Водночас 43% респондентів повідомили про потребу в удосконаленні рівня володіння українською мовою. Ще 58% вчителів хочуть покращити знання із першої домедичної допомоги.
Окрім цього, половина опитаних вчителів вказала, що потребує більше знань про можливості використання просунутих (штучний інтелект, Kahoot) та базових (PowerPoint, Word та Zoom) цифрових інструментів.
Литвин звертає увагу на те, що лише незначна частина педагогів, яка брала участь в опитуванні, назвала ці цифрові навички непотрібними у своїй професійній діяльності.
У цьому дослідженні також вказані основні мотиватори для вчителів, які стимулювали б їх продовжувати залишатися у цій професії.