Відповідно до опитування, що оприлюднив аналітичний центр компанії з працевлаштування Gremi Personal, 69,3% українців у Польщі дізнаються про події в Україні з месенджерів та соціальних медіа – Тelegram, Viber, Facebook, TikTok. 21,8% кажуть, що отримують новини від родичів чи знайомих з України. 6,7% біженців шукають оперативну інформацію у відомих українських онлайн-виданнях. Крім того, дізнаються про події в Україні з польських масмедіа усього 1,43% респондентів. Лише 0,9% опитуваних дивляться українське телебачення на території Польщі.
Зазначається, що у опитуванні взяли участь 1560 респондентів.
В агенції також зробили висновок:
1) Телемарафон єдиних новин є джерелом інформації виключно для українців на території України.
2) Польські медіа для абсолютної більшості українців не становлять інтересу. Це свідчить про те, що громадяни України лишаються в українському інформаційному полі попри те, що тривалий час фактично знаходяться за її межами.
За оцінками ООН, кількість українських біженців зі статусом тимчасового захисту в Європі зросла до 4,2 мільйонів.