Зіпсована репутація: борги споживачів за світло будуть відображатися у кредитній історії

Поділитися
Зіпсована репутація: борги споживачів за світло будуть відображатися у кредитній історії © freepik/freepik
Ті, хто не має боргів, зможуть покращити свою кредитну історію.

Попри війну, українці мають своєчасно оплачувати комунальні послуги. Зокрема, побутові споживачі мають платити за електроенергію. Борги за світло тепер можуть відображатися у кредитній історії клієнта. Це стало можливим, оскільки компанія YASNO та Українське бюро кредитних історій почали співпрацювати. Про це повідомляється на офіційному сайті компанії.

Тепер бюро отримуватиме інформацію про клієнтів компанії, які накопичили заборгованість за спожиту електроенергію і ця інформація буде відображатись в їхній кредитній історії.

Кредитна історія клієнта – це інформація про кредити та дисципліну щодо їхньої оплати, яка надається різними установами (банками, фінансовими та лізинговими компаніями та ін.) та зберігається у базі даних Українського бюро кредитних історій.

У компанії зазначили, що станом на 1 травня 2023 року побутові споживачі накопичили заборгованість більше одного місяця за спожиту електроенергію у розмірі понад 1,7 млрд грн.

«Щоб спонукати клієнтів більш відповідально ставитись до оплати за використану електроенергію, YASNO періодично передаватиме інформацію про заборгованість побутових клієнтів до бюро», – йдеться у повідомленні.

Якщо клієнт, котрий підпадає під критерії, визначені постачальником, звернеться до фінансової установи для отримання кредиту, то кредитор буде бачити його кредитну історію включно з інформацією щодо заборгованості за спожиту електроенергію.

«Ці дані дозволяють кредитору оцінити ризики та вирішити, чи надавати позику такому клієнту», – зазначили в компанії.

Споживачі, які своєчасно розраховують за послуги, зможуть формувати позитивну кредитну історію. Цей крок дозволить їм покращити свою кредитну репутацію, отримувати більш вигідні умови позик та забезпечить їх фінансову стабільність у майбутньому.

Генеральний директор YASNO Сергій Ковалено підкреслив, що компанія добре розуміє обставини, в яких усі ми зараз перебуваємо, але є клієнти, які не сплачують за використану електроенергію та інші комунальні послуги, але при цьому беруть кредити, наприклад, на чергові нові iPhone.

«Саме на таких клієнтів і розрахована така активність. Сьогодні важливо, щоб усі клієнти відчували відповідальність та сплачували за отримані комунальні послуги у повному обсязі, бо це дозволить енергетикам і на далі тримати енергетичний фронт», – резюмував він.

Через повномасштабне військове вторгнення РФ українці були змушені пережиту одну з найважчих зим. Ракетні удари ворога пошкоджували об'єкти критичної інфраструктури. В Україні проводилися відключення світла, а громадяни мали пристосовуватися до життя в умовах обмеженого електропостачання.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі