У Росії через санкції, які окремо торкнулися авіагалузі країни-терориста, вже вимушено скасували мільйон авіаквитків, як на внутрішніх, так і на міжнародних авіарейсах. Це випливає із повідомлення російського Мінтрансу.
"Розпорядження про виділення більше 19,5 млрд рублів підписав голова Уряду РФ Михайло Мішустін. Дані субсидії дозволять повернути пасажирам кошти не менш ніж за 1 млн авіаквитків" - йдеться у повідомленні.
Зазначається, що в таку суму обійдеться компенсація за скасовані польоти в південні регіони Росії, і навіть за кордон.
Можна припустити, що йдеться про тисячі авіарейсів.
Крім того, російські платники податків заплатять своїми грошима ще більше 1,5 млрд рублів, які уряд РФ виділив компенсацію операційних витрат аеропортів у південних і центральних регіонах Росії.
Роботу цих аеропортів було зупинено через паніку у прикордонних з Україною областях, яка розпочалася після вторгнення російської армії на українські землі. Спочатку в Росії явно не розраховували, що війна триватиме довго, і запровадили заборону здійснення рейсів над територією Південного федерального округу лише до 2 березня. Однак, як відомо з повідомлення російського Мінтрансу, польоти не здійснюються до сьогодні.
Крім того, через страх втратити літаки, які Росія фактично вкрала, не повернувши їх на вимогу західних лізингодавців, з 6 березня країна-терорист припинила міжнародні польоти.
Пізніше Агентство Європейського Союзу з авіаційної безпеки (EASA) призупинило дію дозволів та ліцензій десятків російських авіаперевізників після запровадження санкції ЄС проти Росії.
Небо для російських літаків закрили також у США та Канаді.
ZN.UA писала, що означають для РФ транспортні санкції. Про це розповів ексміністр оборони Анатолій Гриценко.
Євросоюз, а також США, Канада та інші виробники літаків заборонили передачу Росії технологій, обладнання, запасних частин для авіації та космічної галузі. Також заборонено надання Росії послуг зі страхування та перестрахування авіаційних перельотів. Крім того, для Росії закрито небо Європростору, США, Канади – для літаків російських компаній, російських власників, які контролюють компаніъ росіян.
Оскільки 70% авіаційного парку Росії — це літаки зарубіжного виробництва (Аеробуси, Боїнги), більшість із яких використовуються на умовах лізингу, це означає майже повний колапс системи авіаперевезень.
Закордон із Росії не зможе вилетіти майже ніхто. Більшість польотів усередині країни також буде скасовано. Бо літаки західного виробництва не літатимуть через неможливість страхування перельотів, відсутність запчастин та вищезазначені заборони на перельоти.
Літаки в лізингу будуть відкликані із Росії їхнім закордонними власниками. Якщо Росія їх не віддасть, як це колись робив Іран, нарветься на ще більші проблеми, у т.ч. суди та арешти російської власності за кордоном.
На літаках російського виробництва, всередині країни, якщо власниками є російські компанії, вони ще зможуть літати, але переважна більшість рейсів буде скасовано. Це відчують мільйони росіян, яким доведеться скасувати плани закордонного відпочинку та бізнес-перельотів.
Росіянам належить пізнати дзен багатоденних переїздів з одного кінця Росії в інший, насолоджуючись сервісом і якістю російських залізниць, геть-чисто забувши про авіаперельоти.