З 5 лютого набуває чинності спільний наказ Мін'юсту та Мінфіну, згідно з яким під час проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Державна податкова служба перевірятиме відомості про покупця. Про це повідомляє видання "Дебет-Кредит".
Запити на перевірку подаватимуть нотаріуси та державні реєстратори на етапі прийняття заяв для проведення реєстраційних дій.
Відомо, що в ДПС для перевірки подаватимуться прізвище, ім'я, по батькові та реєстраційний номер облікової картки платника податків.
Яка саме інформація перевірятиметься податківцями, відомо не багато.
Відомо лише, що перевірятиметься відповідність даних фізичних осіб даним Державного реєстру фізичних осіб - платників податків. А також, звірятиметься інформація з Державним реєстром речових прав на нерухоме майно.
Відповідь на запит міститиме "результат обробки запиту".
Спільний наказ Мін'юсту та Мінфіну від 31 січня 2022 року №280/5/41 був офіційно опублікований 4 лютого в "Офіційному віснику" №10. Документ набере чинності з 5 лютого.
Нагадаємо, 24 листопада Кабінет міністрів вже затверджував зміни в процедурі реєстрації нерухомого майна, які передбачають такі нововведення як верифікація особи покупця, а також - фіксацію ціни об'єкта в Державному реєстрі речових прав. Як пояснювали в Мін'юсті, зміни були викликані необхідністю перевірки набувачів права на нерухоме майно при проведенні державної реєстрації.