Всього в світі сьогодні діють близько 350 верфей, 30% яких працюють над своїм останнім проектом, після чого теж закриються, сказано в повідомленні VSM.
Причиною світової кризи стала відсутність замовлень із-за надвиробництва в останні десятиліття. Ціни на бувші в експлуатації судна знаходяться на рекордно низькому рівні. Світовій економіці необхідні лише великі контейнеровози, що забезпечують дешеве транспортування вантажу, і круїзні лайнери.
Тим не менш, європейське суднобудування, завдяки своїй спеціалізації на круїзних лайнерах, процвітає. Тільки в цьому році буде спущено на воду 26 кораблів цього типу. Більше 40% світових замовлень на будівництво суден дістається європейським верфям, приблизно третина від цієї кількості - німецьким компаніям.
Раніше повідомлялося, що Миколаївська верф відремонтувала морське водолазне судно ВМС України "Нетішин".