Побудувати в Україні хоча б ключові дороги і зробити їх на рівні передових європейських країн – означає автоматом зробити для розвитку країни більше, ніж більшістю можливих реформ. На цьому у своєму блозі на Цензор.Нет акцентував радник прем'єр-міністра України Юрій Голик.
"В українському політичному істеблішменті за останні 30 років мало до кого доходила світла думка, що капіталізація хороших доріг відкриває набагато кращі перспективи, ніж настільки зрозуміле ущербним професійним політикам злодійство на їх "ремонті" і "обслуговуванні", – вважає Голик.
За його словами, будівництво хороших доріг - стратегічне завдання для країни. При цьому радник прем'єра наводить 8 причин, чому це треба робити. Зокрема, завдяки хорошим дорогам в Україні: стане ефективнішим бізнес; інвестиції будуть рівномірно розподілятися по країні; імпульс розвитку отримають сільські території та маленькі міста; внутрішній туризм охопить всю країну; транспортна галузь збільшиться в обсягах і ефективності. Також хороші дороги "відмінно зшивають країну, об'єднують її культурно і особистісно", дозволяють формуватися міським агломераціям і спрощують внутрішньорегіональну міграцію людей.
"Сама по собі правильно організована дорожня галузь, де домінують якісний капітальний ремонт і будівництво нових доріг за сучасними технологіями - перспективна галузь, яка створює десятки тисяч робочих місць, є місцем обкатки передових технологій інженерії та будівництва, володіє значним експортним потенціалом", – вважає також Юрій Голик.
На даний момент, констатував радник прем'єра, середній рівень доріг в Україні робить їх одними з найгірших в Європі. 39% автомобільних доріг державного значення не відповідають вимогам за міцністю, а 51% – за рівності.
Україна займає 132 місце в світі за рівнем розвитку автомобільних доріг. Середня швидкість руху на автодорогах України відповідно в 2-3 рази нижча, ніж в західноєвропейських країнах.