За таке рішення проголосували 240 народних депутатів у п'ятницю, 9 грудня.
Нагадаємо, що В.Янукович пообіцяв "незабаром" внести до Ради відповідний законопроект як невідкладний ще місяць тому, на початку жовтня. Тоді на засіданні керуючої ради Комітету з економічних реформ у понеділок президент заявив про необхідність остаточно узгодити положення базового законопроекту.
За словами В.Януковича, стратегічна мета закону - установка на надання
адміністративних послуг в електронному вигляді та ліквідація "корупційного чинника" - безпосереднього контакту громадянина з урядовцем - у цьому процесі.
За ідеєю В.Януковича, закон повинен покласти край ганебній практиці делегування державних функцій комерційним структурам, максимально спростити процедури і звести до мінімуму спілкування громадянина з урядовцями і якомога більше перевести його в площину електронного уряду. Також закон повинен закласти основу для створення національної мережі "Центрів надання адміністративних послуг".
Окрім того, закон повинен забезпечити перерахування всіх коштів, отриманих за надання адміністративних послуг, до загального фонду державного та місцевих бюджетів; визначити вичерпний перелік адміністративних послуг, їхню платність або безоплатність.
Ще раніше голова держави дав доручення прем'єр-міністру Миколі Азарову підготувати законопроект щодо встановлення вичерпного переліку адміністративних послуг у місячний термін після прийняття закону про адміністративні послуги.
Нагадаємо, що президент не раз висловлював невдоволення тим, що на тлі постійного зростання надходження коштів від оплати за адмінпослуги, контроль за їхнім цільовим використанням «фактично відсутній», і «підприємства-паразити продовжують збагачуватися на безсиллі держави».
ZN.UA вже повідомляло про те, що наприкінці травня уряд схвалив проект Адміністративно-процедурного кодексу України, який в пакеті із законопроектом «Про адміністративні послуги» повинен ввести належне регулювання адмінпослуг. Ці проекти отримали високу оцінку з боку як вітчизняних, так і міжнародних експертів. Але, починаючи з 2008 року (коли проект Адміністративно-процедурного кодексу вже потрапляв до ВР), Рада не докладала жодних зусиль для прийняття відповідного закону.