Вибірковий інтелект: поліцейські патрулі-фантоми не здатні розпізнавати номерні знаки спецавтомобілів

Відео
Поділитися
Вибірковий інтелект: поліцейські патрулі-фантоми не здатні розпізнавати номерні знаки спецавтомобілів © МВС
Геращенко не уточнив перелік "інших спецавтомобілів", чиї номери не розпінають прибори поліції.

У перші ж дні роботи прихованих поліцейських патрулів-фантомів, виявилося, що вони не розпізнають певні категорії автономерів, причому, зовсім не пересічних громадян. Це визнав радник міністра внутрішніх справ Антон Геращенко під своїм бравурним постом у Фейсбук, в якому він розповідав про першу статистику від роботи патрулів-фантомів та виявлення порушників швидкісного режиму на дорогах.

"А приберете мажорні номери, які камери та "фантоми" не реєструють? Найбільша проблема не від тих, хто чесно платить штрафи, а від тих, хто думає, що загальні правила їх не стосуються", - залишив запитання один з коментаторів посту Геращенка.

"Поки не вирішене питання по автомобілях дипломатів, номерів військових авто, і ряду інших спецавтомобілів", - змушений був визнати Геращенко, не уточнюючи перелік "інших спецавтомобілів".

Водночас він зазначив, що з іменними номерами проблем немає, вони розпізнаються, а порушник ідентифікується.

"Літерні номери типу імен "САША" і "МАША" чудово фіксуються й отримують штрафи", - роз'яснив у Facebook радник міністра МВС Антона Геращенко.

Найбільша проблема, за йго словами, виникає у "фантомів" з авто двійниками й авто, що були зареєстровані до 2011 року.

"Бувають неточності в реєстраційних даних, але ми працюємо в цьому напрямку", - зазначив Геращенко.

Чи працює МВС в напрямку номерів спецавтомобілів, Геращенко не уточнив.

Нагадаємо, з 25 січня 2022 року на дорогах України з'явилися так звані патрулі-фантоми - автомобілі Skoda Kodiaq сірого кольору, без розпізнавальних знаків поліції.

Дані автомобілі обладнані системами контролю швидкості транспортних засобів, що рухаються, що дозволяють проводити вимірювання швидкості, як при русі самого фантома, так і коли фантом стоїть в певному місці. Після фіксації правопорушення відбувається зчитування та розпізнавання номерних знаків із подальшою перевіркою у базах.

Після перевірки ці метадані відправляються до системи автоматичної фіксації. У ній ці дані обробляються, після чого, автоматично, формуються постанови про адміністративні правопорушення. У такому разі притягується власник автомобіля чи поточний користувач.

У "фантомах" патрулюють інспектори. У разі потреби вони зупиняють порушників і розглядають справи про адмінправопорушення. Притягуватися до відповідальності в такому випадку будуть водії авто, що зупинилися.

Як відомо, у лютому минулого року Верховна Рада посилила відповідальність за порушення правил дорожнього руху. Наприклад, штраф за водіння без прав або передачу машини людині без прав раніше складав 510 грн, тепер – 3400 грн.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі