Міністерство фінансів затвердило новий порядок ведення реєстру примірників реєстраторів розрахункових операцій (РРО) та реєстру центрів сервісного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (ЦСО). Про це повідомляє прес-служба Мінфіну.
Відзначається, що відтепер реєстрація РРО буде проводитися за спрощеною процедурою. Для цього достатньо однієї заяви, що можна подати в електронній формі без додатків, пояснили в міністерстві.
Спрощена реєстрація забезпечується за рахунок введення електронного обміну документами між усіма суб'єктами відносин у сфері застосування РРО (виробник РРО, ЦСО, суб'єкт господарювання, ДФС).
Для цього ДФС розробило нові електронні форми документів, і створила сервіси в електронному кабінеті, які дозволяють виробникам (постачальникам) подавати заяви, а ЦСО - повідомляти про укладені договори.
Реєструвати РРО будуть в наступному порядку: виробник РРО включає ЦСО в реєстр ЦСО; виробник РРО включаючи екземпляр РРО в реєстр примірників РРО; ЦСО направляє електронне повідомлення про укладений договір з власником РРО до контролюючого органу за місцем реєстрації РРО; суб'єкт господарювання - власник РРО подає заяву про реєстрацію РРО; УКРІНФОРМ направляє в ЦСО довідку про резервування фіскального номера (дійсна три дні); ЦСО вводить РРО в експлуатацію і подає до контролюючого органу, де проводиться реєстрація РРО, акт введення в експлуатацію та довідку про опломбування РРО; ДФС видає реєстраційне посвідчення.
"Всі процедури здійснюються в електронній формі. За бажанням суб'єкти господарювання можуть подати заяву про реєстрацію РРО в паперовій формі і отримати реєстраційне посвідчення в паперовій формі", - уточнили в Мінфіні.
Раніше повідомлялося, що Державна фіскальна служба включила до держреєстру реєстраторів розрахункових операцій (РРО) вісім експериментальних програм, які можуть допомогти замінити традиційні касові апарати і використовувати замість їх смартфони і планшети.