“Укрзалізниця” збудувала зерновоз, який пристосований для перевезень колією 1520 мм та євроколією – 1435 мм. Більшість комплектуючих, які використали для його будівництва – вітчизняного виробництва, повідомили в “Укрзалізниці”.
“Щоб нарощувати обсяги експорту, маємо не тільки розбудовувати прикордонну інфраструктуру, а й оновлювати кількісно та якісно рухомий склад. Вперше в історії України виготовили зерновоз на виробничих потужностях “Укрзалізниці”, який максимально пристосований для перевезення вантажів територією України та колією 1435 країн Європейського Союзу”, – сказав голова правління компанії Євген Лященко.
За словами Ляшенка, УЗ планує серійно виготовляти такі вагони.
Зазначається, що новий вагон-хопер моделі 19-8005-У призначений для перевезення зерна та інших сипких харчових вантажів.
Він має такі технічні характеристики:
- вантажопідйомність 70 тонн;
- об’єм кузова 104 куб. м;
- 5 завантажувальних люків, 6 розвантажувальних;
- конструкційна швидкість 120 км/год.
Нагадаємо, “Укрзалізниця” вперше закупила плацкартні вагони українського виробництва, до цього закупляли російські. Самі ж плацкарти закупили вперше з 2008 року. Станом на 30 жовтня “Укрзалізницю” профінансували на 3,5 млрд грн, з яких майже три млрд грн пішли на закупівлю нових пасажирських вагонів. Зокрема йде мова про завершення оплати 100 пасажирських вагонів з 2021-го року замовлення, та 44 вагонів 2023-го.