"Укрзалізниця" на кілька місяців отримала тимчасове правління

Поділитися
© luxkharkov.com.ua
Постійне правління УЗ отримає після обрання наглядової ради.  

Кабмін звільнив колишніх членів правління "Укрзалізниці" та призначив нових поки не буде обрано наглядову раду компанії. Про це повідомила прес-служба УЗ с посиланням на постанову Кабміну від 25 жовтня 2021 року.

Головою тимчасового правління компанії став Олександра Камишіна, який очолював компанію у статусі "в.о." з серпня. До 2019 року він був топменеджером в SCM Ріната Ахметова, згодом – радником міністра інфраструктури Олександра Кубракова.

Членами правління призначено:

  • Григорій Бойко: директор з інженерно-технічного забезпечення УЗ;
  • Євген Лященко: був директором "Медіа Групи Україна", що входить до SCM Ахметова. З призначенням Камишіна працював його позаштатним радником;
  • Орест Логунов: директор публічних закупівель у "Нафтогазі" з 2017 року, до того три роки працював директором з логістики у ДТЕК Ріната Ахметова та чотири – директором з логістики та закупівель АрселорМіттал.
  • Олександр Перцовський: очільник пасажирської вертикалі в УЗ з 2020 року, колишній заступник директора Укрпошти;
  • Роман Черніцький: залізничник з початку 90-х. Останні роки був директором з інфраструктури Укрзалізниці.

Уряд також звільнив з посад членів правління Буреша Франтішека, Івана Синякова та Івана Юрика.

Постійне правління УЗ отримає після обрання наглядової ради, що вносить подання до Кабміну. Очікується, що це станеться до 31 грудня 2021 року.

Міністерство фінансів спрогнозувало ситуацію з фінансовим станом "Укразлізніці" на найближчий роки - до 2024 року, - грунтуючись на інформації держкомпанії. Згідно з прогнозами міністерства, УЗ залишатиметься збитковою в наступні 3 роки.

Збиток АТ "Укрзалізниця", який пов'язаний з корупцією, за 2020 рік склав 8 млрд грн. Про це свідчать дані Національного антикорупційного бюро (НАБУ).

Рада на засіданні 9 вересня прийняла в цілому проект постанови про звіт Тимчасової слідчої комісії (ТСК) з перевірки стану "Укрзалізниці".

Як писало ZN.UA, вантажні перевезення мігрують з рейок на автостради. Причина - тарифна політика УЗ.

Поділитися
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі