Нинішнього року "Укрзалізниця" запустила "Kyiv Boryspil Express". Проте "Укрзалізниця" не була б "Укрзалізницею", якби на кожній добрій справі не намагалася зробити корупційну схему.
Про це у своїй статті для DT.UA пише Володимир Даценко, керівник проекту "Zалізниця без корупції". За його словами, після призначення Романа Веприцького директором "Південно-Західної залізниці" на тендерах із благоустрою та облаштування "Бориспільського експресу" з'являється новачок - ТОВ "Рілейд". Фірма, прописана у квартирі №139 на Зоологічній, 4-А, у якій зареєстровані понад 800 юридичних суб'єктів, за кілька місяців отримує контрактів на 28 млн грн. У тому числі 14 млн на "роботи по виготовленню, монтажу та фарбуванню металевих конструкцій галереї, влаштуванню перильної огорожі та накриття навісів пасажирської платформи", 6 млн - на виготовлення навісу залізничної платформи, 2,8 млн - на спорудження земляного полотна залізничних колій та 4,6 млн - на благоустрій і озеленення територій.
"Усі ці роботи виконувалися в рамках проекту "Організація залізничного пасажирського сполучення м. Київ - Міжнародний аеропорт "Бориспіль", - зазначає експерт. - Причому історія ТОВ "Рілейд" повторюється і з іншими учасниками. Так, "Південно-Західна залізниця" без тендеру уклала прямий контракт на 3 млн грн. на "влаштування пропускної системи для зони перебування пасажирів перед посадкою до рейкового автобуса сполученням Київ-Пасажирський - Бориспіль". Виконавцем робіт стало нікому не відоме ТОВ "Петро Сервіс", прописане за ще однією адресою масової реєстрації - м. Харків, пр-т Московський, №199 (місце реєстрації 130 юридичних осіб)".
Автор підкреслює, що ні до, ні після цього "Петро Сервіс" не мало державних контрактів.
Детальніше про махінації при запуску "Kyiv Boryspil Express" читайте у статті Володимира Даценка ""Бориспільський експрес": піар і корупція" у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".