Стало відомо, що прес-служба "Укрзалізниці" надала недостовірні дані журналістам щодо витрат у сумі 573 тис. гривень на утримання ГАЗ-31029.
Про це стало відомо з відповіді Держфініспекції і Міністерства інфраструктури на запит народного депутата Лесі Оробець та ГО "Центр протидії корупції", повідомляють "Наші гроші".
Згідно з відповідями, усю цю суму буде витрачено на ремонт і утримання "Тойоти Ленд Крузер", яку закріплено за керівництвом "Придніпровської залізниці".
З цих грошей 136 тис. гривень виділено на платню двом водіям - по 4,1 тис. гривень на місяць. Ще 136 тис. гривень - витрати на бензин і масло. При цьому річний пробіг для автомобіля заплановано у розмірі 61 тис. км, або понад 160 км щодня. Витрати палива на 100 км складають 21,6 літрів.
Решту виділено на ремонт "Ленд Крузера" (76 тис. гривень), амортизацію (82 тис. гривень), заміну гуми (10 тис. гривень), загальновиробничі та інші витрати (143 тис. гривень).
Витрати на ГАЗ-31029 склали лише 5 тис. гривень.
Раніше "Укрзалізниця" в офіційній відповіді повідомила "Економічній правді", що авто 1995 року випуску буде відремонтовано саме на суму 573 тис. гривень.
"Витрати Придніпровської залізниці на автомобіль ГАЗ 31029 1995 року випуску заплановано у сумі 573 тисяч гривень у зв'язку зі значною зношеністю цього автомобіля, який вимагає додаткових витрат на капітальний ремонт", йшлося у відповіді.
"Економічна правда" просила прокоментувати фінансовий план УЗ, де серед іншого було заплановано утримання ГАЗ-31029 за півмільйона. !zn