За його словами, на ці маршрути планується випустити додатково автобуси.
"У нас є напрямки, де завантаженість приміських поїздів складає до 20%. Поїзди ходять майже порожні, а ми витрачаємо кошти на ремонт, на утримання... Для нас набагато більш економічно прийнятний варіант - придбати автобуси і запустити їх на такі напрямки", - повідомив Кравцов.
Він зазначив, що на сьогоднішній день в обговоренні знаходиться близько 20 таких напрямків.
"Але проблема в тому, що скрізь ми повинні отримувати згоду місцевих рад. Це проблема, особливо перед виборами... Але це потрібно для підвищення ефективності, і ми намагаємося донести місцевим радам", - резюмував Кравцов.
Раніше повідомлялося про плани керівництва "Укрзалізниці" продати 16 тисяч списаних вагонів. На ці гроші планується придбати нові вагони і локомотиви. Також повідомлялося, що 30-40% локомотивів і тепловозів не підлягають відновленню.
Раніше Олександр Артеменко в своїй статті для DT.UA писав, що неефективна логістика "Укрзалізниці" в минулому році стала причиною багатомільярдних збитків, оскільки підприємство не змогло повною мірою забезпечити транспортні потреби гірничо-металургійної та аграрної промисловості.
Детальніше про масштаби корупції в ПАТ "Укрзалізниця" і пов'язані з нею проблеми читайте в інтерв'ю Володимира Омеляна у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".