За оперативними даними «Консалтингової групи А-95», в жовтні у Феодосії в режимі імпорту було розмитнено 2049 тонн бензину А-95, тоді як вивезено залізницею - 41 792 тонн. При цьому транспортування здійснювалося резидентами України, що виключає віднесення цих вантажів до категорії транзитних. Таким чином, «митне очищення» у жовтні пройшли лише 5% «феодосійського» бензину.
Істотні нестикування виявлено і в постачаннях дизельного палива. У режимі імпорт у жовтні оформлено 9 910 тонн, тоді як, за даними «Укрзалізниці», вивезено 46 054 тонн. Таким чином, оформлення пройшло всього 33% дизельного палива.
«Якщо виходити з припущення, що жовтнева різниця в обсягах транспортування та митного оформлення нафтопродуктів є контрабандою, мова йде про недоотримання державним бюджетом України близько 132,4 млн грн акцизного збору та 92,8 млн ПДВ», - підрахували у «Консалтинговій групі А- 95».
Якщо починаючи з липня 2010 року по вересень 2011-го, згідно з цією методикою розрахунку, було недоотримано близько 800 млн грн, то з урахуванням жовтневої статистики 2011 року втрати держбюджету перевалили за 1 млрд грн.
За оперативними даними, тривають сумнівні постачання через Феодосійську нафтобазу і в листопаді.
Митне оформлення та вивезення нафтопродуктів з нафтобази Феодосії у жовтні 2011 року, тонн
| Бензин А-95 | Дизпаливо |
| 2 049 | 9 910 |
| 41 792 | 46 054 |
| 39 743 | 36 144 |
| 5% | 33% |