За даними асоціації, також попит на нові легкові автомобілі перевершив і липневий показник на 10%. Свої перші номери минулого місяця отримали 7,3 тис. легкових автомобілів.
Лідером національного ринку в серпні залишається французька марка Renault, яка збільшила свою реалізацію в Україні на 39% відносно свого серпневого результату 2017 року. За місяць 986 нових автомобілів цієї французької марки поповнили український автопарк.
Toyota стала другою за популярністю маркою з результатом 983 авто. У порівнянні з показником річної давності реєстрації автомобілів марки Toyota виросли на 13 відсотків.
На третьому місці Nissan, в активі якого 498 нових машин (+ 32%).
З 10-відсотковим зростанням четверту сходинку рейтингу посіла KIA, власниками автомобілів цієї марки в серпні стали 477 українських.
Замикає п'ятірку лідерів Hyundai, на автомобілях цієї корейської марки свій вибір зупинили 452 покупці, або на 45% більше, ніж роком раніше.
Також у ТОП-10 серпневого ринку нових легкових автомобілів увійшли: Skoda - 404 шт. (+ 1%); Mazda - 315 шт. (+ 30%); Volkswagen - 313 шт. (-40%); Ford - 294 шт. (+ 20%); Suzuki - 277 шт. (+ 54%).
Найпопулярнішим автомобілем серпня став KIA Sportage, за нього своїми грошима проголосували 338 автомобілістів.
Раніше повідомлялося, що Україна планує налагодити виробництво автомобілів марки Renault на своїй території.
За підсумками першого літнього місяця в Україні було зареєстровано 6,5 тис. продажів нових легкових авто. Автомобілі марки Renault за популярністю виявилися на другому місці. Їх у червні продано більше 600 штук. Російська компанія "АвтоВАЗ" припинила імпорт автомобілів в Україну.
Детальніше про ситуацію у вітчизняному автопромі читайте у статті Михайла Резніка "Український автопром: втрачені шанси і нереалізовані надії" в тижневику "Дзеркало тижня. Україна".