За даними учасників ринку, поставок не було з осені минулого року.
"Сьогодні в наявності у дилерів залишилося всього дві моделі – позашляховик "Нива" і універсал Largus, які вже закінчуються. Що ж стосується "Гранти" і "Калини", то їх немає в продажу з 2016-го", - повідомляє ресурс.
Lada Granta, один з найдешевших автомобілів в Україні, зникла з продажу ще в листопаді. З тих пір поставки автомобілів українським дистриб'юторам "АвтоВАЗ" так і не відновив.
За даними джерел, "АвтоВАЗ" ще не прийняв остаточного рішення, відвантажувати автомобілі в Україну. Представники російського автовиробника ніяк не можуть визначитися з ціновою політикою.
"Останнім часом "Лада" програвала цінову битву тому ж ЗАЗу, про що свідчить статистика продажів за 2016 рік. А вартість деяких моделей і зовсім була на рівні європейських іномарок", - повідомляє CarDiagram.
"АвтоВАЗ" був змушений постійно коректувати ціни в Україні через додаткові податки. З 2016 року уряд України запровадив спеціальне мито на російські автомобілі. Для "Автовазу" спеціальна ставка імпортного мита становила 14,57%.
"До того ж з минулого року між Україною і Росією більше не діє зона вільної торгівлі. Тому російські машини оподатковуються 10-відсотковим податком. Тобто фактично імпортер "Лади" в Україні з 2016 року має заплатити у вигляді податків близько чверті від вартості автомобіля", - зазначає видання.
Український авторинок в 2016 році показав найбільше зростання в Європі.