"Я вдячний колегам з Європейського Союзу, які замість того, щоб поставити нас перед фактом, з нами в переговорному процесі. У мене була розмова з цього приводу з єврокомісаром з питань транспорту і мобільностям пані Бульц. Ми домовилися про те, що на цьому тижні ми надамо всю аргументацію української сторони про те, що ми вважаємо, що такий бюлетень не відповідає дійсності. Ми вже тиждень чекаємо відповіді від інших відомств України, і сподіваюся, якнайшвидше їх отримаємо і відправимо європейській стороні", – підкреслив Омелян в ході брифінгу в понеділок, 25 вересня.
За словами міністра, європейські колеги України аргументували відповідні рекомендації підвищенням вимог до безпеки польотів.
"Нам на даний момент не зрозумілі підстави для посилення заходів безпеки, тому що, за нашою інформацією, погіршення ситуації не відбувається. Нам європейські партнери пояснили це тим, що у них підвищилися вимоги до безпеки і це стало причиною появи цього проекту бюлетеня. Я сподіваюся, що аргументація, яка буде надана українською стороною, буде достатньою, щоб такий документ не був випущений", - зазначив він.
Незважаючи на те, що бюлетень EASA носить суто рекомендаційний характер, багато авіакомпаній прислухаються до нього, вважає Омелян.
Раніше Європейська Комісія внесла в список авіаліній, які не відповідають міжнародним стандартам безпеки і яким заборонена діяльність всередині ЄС, українську авіакомпанію "Урга" (Кропивницький). Згідно прес-релізу Єврокомісії, компанія внесена до списку у зв'язку з не усунутими недоліками щодо безпеки, які були виявлені Європейським агентством з авіаційної безпеки.
Нагадаємо, що у серпні міністр інфраструктури Омелян провів закриті переговори з головами турецьких авіакомпаній щодо планів експансії на український ринок.