"Китайська сторона вже погодила нові маршрути курсування поїздів з Чженчжоу в Словаччину, Польщу, Угорщину і ці маршрути будуть проходити по території України", - йдеться в повідомленні Держрезерву.
"Зараз мова йде лише про транзитне курсування поїздів по території України. А це теж чималі надходження. Наступним етапом має стати розширення проекту та початок експортних поставок українських товарів продуктової групи в КНР", - зазначив голова Держрезерву Вадим Мосійчук.
За його словами, Держрезерв вже активно працює з Мінінфраструктури щодо визначення точних маршрутів поїздів. На даний момент, китайські експерти за сприяння міністерства вже побували на станціях Чоп і Мостицька, змогли оцінити їх переваги та потужності.
Свої потужності до початку повномасштабного проекту готують і підприємства системи Держрезерву.
"Держрезерв володіє великими виробничими потужностями в аграрному напрямку, також у нас сім великих логістичних центрів, диверсифікованих один від одного. І ми готові зі свого боку надати їх для цієї справи. Ці підприємства мають чудове географічне розташування, розгалужену транспортну інфраструктуру, активно модернізують свої потужності", - підкреслив Мосійчук.
За його словами, китайська сторона дуже зацікавлена в експорті якісного українського продовольства, зокрема, борошна, цукерок, горілки, олії, тощо.
"Чотири роки тому китайці запустили перший транзитний поїзд у Брест, а звідти на Варшаву і в Німеччину. Далі білоруські товари почали експортуватися в Піднебесну. Сьогодні це дуже масштабний китайсько-білоруський проект, брестський напрям просто перевантажений. Досі весь цей Шовковий шлях проходив, на жаль, в обхід України", - резюмував Мосійчук.
Нагадаємо, новий Шовковий шлях в обхід Росії планували запустити ще в 2016 році.