"Укравтодор" вирішив брати гроші за проїзд великовантажних автомобілів по дорогах України

Поділитися
Великовантажних автомобілів стало більше, вони стали довшими і важчими
Введення збору на проїзд буде серйозним законодавчим зміною для України

Різке збільшення вантажних перевезень важким транспортом, збільшення ваги великовантажних автомобілів, а значить, колосальне руйнування доріг, змусили задуматися про наслідки і заходи по позбавленню від цього.

Державне агентство автомобільних доріг України ("Укравтодор") планує ввести систему збору оплат від великовантажного транспорту за проїзд дорогами України.

"Це була моя ініціатива - імплементувати в Україні інтелектуальні транспортні системи. Крім Weight-in-Motion (WiM, системи автоматичного зважування в русі - ред.), це також фіксація перевищення швидкості і системи аналізу трафіку за допомогою камер. Четверта частина глобальної інтелектуальної транспортної системи України - це tolling, тобто збір оплат з великовантажного транспорту за проїзд дорогами України", - повідомив виконуючий обов'язки голови "Укравтодору" Славомір Новак.

Він вважає, що введення збору буде серйозною законодавчою зміною для України, яка істотно поліпшить стан доріг в країні.

"Треба прийняти закон, який врегулює питання цього збору. Нам вкрай необхідно ввести додаткове джерело Дорожнього фонду. Існує європейський принцип: фури, особливо ті, які заробляють на перевезеннях, повинні більше платити за проїзд по дорогах", - сказав в. о. голови відомства.

За словами Новака, обсяги руйнування автодоріг за рахунок перевантаженого транспорту - величезні.

"Проблема з перевантаженими фурами в Україні дуже, дуже велика", - вважає він.

Як повідомлялося, "Укравтодор" очікує ухвалення Радою нового закону про автоматичний вагогабаритний контроль на дорогах до кінця 2019 року.

Автоматичні комплекси вагового контролю Weight-in-Motion (WiM) будуть здійснювати преселекторну роботу для інспекторів "Укртрансбезпеки" до прийняття закону, що дозволяє автоматичний вагогабаритний контроль на дорогах.

"Укравтодор" в жовтні запустить перші 6 пунктів WiM на під'їздах до Києва, усього в планах встановити до 100 таких пунктів.

Відповідно по попередніх планів, поточного року "Укравтодор" повинен витратити на дороги більш як 50 млрд грн, що є рекордною для України сумою. Із них близько 33 млрд грн становитимуть надходження від акцизів, трохи більше 14 млрд - субвенції, 2 млрд - фонд безпеки, а також 5 млрд грн вибірки за кредитами в рамках проектів, що фінансуються за рахунок міжнародних фінансових організацій", - зазначає директор "Укрдорінвест".

Детальніше про будівництво нових доріг читайте в статті Олени Криворучко "Транзитні дороги: плани на 2019 р." у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".

Поділитися
Підготував/ла Кругленко Александрина
Помітили помилку?

Будь ласка, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter або Надіслати помилку

Додати коментар
Всього коментарів: 0
Текст містить неприпустимі символи
Залишилось символів: 2000
Будь ласка, виберіть один або кілька пунктів (до 3 шт.), які на Вашу думку визначає цей коментар.
Будь ласка, виберіть один або більше пунктів
Нецензурна лексика, лайка Флуд Порушення дійсного законодвства України Образа учасників дискусії Реклама Розпалювання ворожнечі Ознаки троллінгу й провокації Інша причина Відміна Надіслати скаргу ОК
Залишайтесь в курсі останніх подій!
Підписуйтесь на наш канал у Telegram
Стежити у Телеграмі