2019-й є роком украй важливих змін для української дорожньої галузі. По-перше, це другий рік роботи Дорожнього фонду, до якого тепер надходить не 50, а 75% від акцизу на паливо. Також цього року продовжує діяти децентралізація, тож дедалі більше обласних державних адміністрацій приймають на себе не лише відповідальність, а й безпосереднє управління процесом ремонту доріг обласного значення. Нарешті, 2019-й входить до плану "Укравтодору" на 2018–2022 рр. з ремонту доріг державного та міжнародного значення. Це мало не перший кейс за історію незалежної України, коли визначені проекти мають горизонт планування на весь строк їх реалізації і точно будуть виконані замість того, аби заморожуватись і розтягуватися на десятиліття.
Про це в своїй статті для DT.UA пише Олена Криворучко, директор ДП "Укрдорінвест". За її словами, в 2019 р. "Укравтодор" продовжив курс на відновлення транзитних магістралей, що найчастіше використовуються вітчизняними експортерами як при доставці товарів виключно автомобільним транспортом, так і у разі їх перевезення до морських портів.
"Відповідно по попередніх планів, поточного року "Укравтодор" повинен витратити на дороги більш як 50 млрд грн, що є рекордною для України сумою. Із них близько 33 млрд грн становитимуть надходження від акцизів, трохи більше 14 млрд - субвенції, 2 млрд - фонд безпеки, а також 5 млрд грн вибірки за кредитами в рамках проектів, що фінансуються за рахунок міжнародних фінансових організацій", - зазначає директор "Укрдорінвест".
Детальніше про будівництво нових доріг читайте в статті Олени Криворучко "Транзитні дороги: плани на 2019 р." у тижневику "Дзеркало тижня. Україна".