Представляючи Новака на засіданні уряду України, прем'єр-міністр Володимир Гройсман заявив: "Ми вважаємо, що Укравтодор вимагає серйозних знань, у тому числі міжнародних. Наша позиція полягає в тому, що в Україні повинні бути створені якісні автомобільні дороги, автобани, які будуть з'єднувати нас з країнами Європи, і тому професійний рівень Укравтодору треба підвищувати".
Як зазначив сам Новак, раніше він відповідав за транспортні плани та інвестиції при підготовці Польщі до Євро-2012, до цього був депутатом польського сейму. Одним із своїх найбільших успіхів він назвав фундаментальну реформу польських залізниць і IPO компанії PKP Cargo (на сьогоднішній день один з її реформаторів Войцех Балчун очолює Укрзалізницю).
"Про бачення реформ: це створення державного дорожнього фонду та покращення співпраці з ЄБРР і СБ з приватним капіталом", - сказав він.
Новак додав, що він хоче запрошувати в Україну міжнародні компанії, які разом з українським бізнесом будуть брати участь в дорожніх тендерах.
Нагадаємо, що Славомір Новак пішов у відставку з посади міністра транспорту Польщі в листопаді 2013 року. Причиною його відставки стало розслідування прокуратури у справі про швейцарський годинник, які політик не вказав у декларації про майно.
Годинник швейцарської фірми Ulysse Nardin першими помітили на руці Новака навесні 2012 року журналісти однієї з польських газет. Ринкова їх ціна оцінювалася в 17 тис. злотих (близько 5,5 тисяч доларів). Згідно з законом, міністри зобов'язані вказувати в декларації все рухоме майно вартістю вище 10 тис. злотих.
Новак обіймав посаду міністра транспорту Польщі з листопада 2011 року. Він також входив в керівництво партії "Громадянська платформа", яка тоді перебувала при владі в країні.
Пост глави Укравтодору залишався вакантним після того, як у червні його за власним бажанням залишив Андрій Батищев.