Про це пише Die Zeit, зауважуючи, що такий крок в першу чергу вдарив би по німецькому автопрому. Як сказав прес-секретар федерального уряду Німеччини Штеффан Зайберт, такі заходи і пов'язаний з ними протекціонізм - це "помилковий шлях". Він додав, що Берлін не хоче ескалації суперечки з Вашингтоном, "не кажучи вже про розв'язання торговельної війни".
Зайберт додав, що німецький уряд збирається обговорити з партнерами в ЄС, зокрема з Францією, питання про можливі кроки у відповідь у сфері перегляду торговельної політики.
Ситуація почала загострюватися з минулого четверга, коли президент США Дональд Трамп оголосив про намір цього тижня запровадити додаткові імпортні мита на сталь і алюміній. ЄС розкритикував це рішення і допустив запровадження певних заходів у відповідь. На це Трамп пригорозив запровадженням мита і на автомобілі, виготовлені в ЄС. Це у свою чергу викликало тривогу у Союзу автомобільної промисловості Німеччини (VDA), який теж застеріг від початку тоговельної війни між США і Європою.
У четвер, 1 березня, на зустрічі з представниками найбільших металургійних компанійпрезидент США Дональд Трамп оголосив про введення мита на імпорт сталі і алюмінію, а відповідний указ підпише наступного тижня.
Американський президент хоче обкладати іноземну сталь 25%-м митом, а алюміній - 10%-м.
Раніше Bloomberg назвало ідею Трампа щодо тарифів найгіршою для американської економіки. Найвірогіднішим результатом цього буде зростання цін, скорочення економічного зростання, зменшення робочих місць, посилення податкового тягара, провокування економічної відплати з боку інших гравців. Крім того, це може дестабілізувати глобальну торговельну систему.