Понад 30 очільників державних організацій взяли участь у дводенному тренінгу, де разом дізнавалися, якою має бути роль керівника в побудові доброчесного середовища та як оновити або запровадити з нуля систему комплаєнсу і запобіганню корупції, повідомляє пресслужба Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК).
«Для нас важливо формувати доброчесний імідж органів влади. Ми розробили Комунікаційну стратегію просування доброчесності на публічній службі», - зазначила голова НАДС Наталія Алюшина.
Фахівці НАЗК та запрошені спікери розповіли про власний досвід трансформації організацій, про природу корупції та побудову комунікаційних стратегій.
«Саме від керівників залежить розбудова доброчесної та ефективної організацій. Ви можете усувати причини корупції, а не тільки боротися з наслідками», - наголосив голова НАЗК Віктор Павлущик.
Особливу практичну цінність для керівників мали тренінги з впровадження внутрішніх контролю та аудиту як інструментів побудови доброчесної та ефективної організації.
Раніше ми писали про те, що якість надання митних послуг та професіоналізм посадових осіб на митниці в Україні перебувають на низькому рівні. При цьому схвальні відгуки та гарні оцінки отримав сервіс "Єдине вікно".