В 2020 році набуде чинності новий звід правил, вироблених Міжнародною морською організацією при ООН, що стосується вимог до палива для заправки транспортних суден - і це загрожує російській нафтовій галузі мільярдними збитками, пише Bloomberg.
Згідно з новими правилами, транспортні судна на нафті можна буде заправляти паливом, яке містить у собі не більш 0,5% сірки - або встановлювати на них досить дорогі спеціальні очисні пристрої; для порівняння, сьогодні поріг вмісту сірки у паливі для транспортів не повинен перевищувати 3,5%.
Основним продуктом російської нафтової промисловості є нафта марки Urals, для якої характерний високий вміст сірки - понад 2,5%; наприклад, у 2017 році до Urals належали дві третини добутої та переробленої нафти в РФ.
Виходячи з цього, пише видання, згідно з прогнозами аналітиків можна зробити висновок, що з 2020 року через невідповідність продукції новим правилам російська нафтова галузь буде втрачати не менше $ 3,5 млрд на рік.
Повідомлялося, що вартість нафтової корзини ОПЕК знизилася з $ 83,24/барель до $ 81,88/барель. На тлі очікування того, що Іран продовжить експортувати нафту після вступу в силу санкцій США, ціна палива знизилася до $ 83 за барель.
Країни ОПЕК у червні домовилися про збільшення видобутку нафти у цілому на 1 мільйон барелів на добу, як і рекомендував комітет організації. Однак реальний ріст видобутку склав 600 тис барелів на добу.